14 september 2018

Oproep: Deel crowdfundingsactie Week van het Leven

In de week van 26 november vindt alweer de derde Week van het Leven plaats. Het thema van dit jaar is: ‘Open je ogen voor het ongeboren leven’. Het platform Zorg voor Leven wil daarmee de aandacht vestigen op de wonderlijke ontwikkeling van een ongeboren kind. Een ongeboren baby kan met 24 weken namelijk al horen, duimen en voelen. Toch is abortus tot dát moment mogelijk in Nederland.

Net als vorig jaar is het de bedoeling om radioboodschappen uit te zenden, reclames op social media te verspreiden en – als er genoeg geld is – billboards en posters op stations te tonen. Daarom start in aanloop naar de Week van het leven een crowdfundingsactie. Dit jaar willen we daarvoor de kracht van sociale netwerken benutten. Helpt u mee met het verspreiden van onderstaand bericht via úw Whatsapp en sociale media? Kopieer dan onderstaande berichten naar de betreffende media en deel het met uw contacten.

Namens de allerkleinsten: hartelijk bedankt!

Carla Dik-Faber van de ChristenUnie, Diederik van Dijk van de Nederlandse Patiëntenvereniging, Kees van Helden van Schreeuw om Leven, Kees van der Staaij van de SGP en Arthur Alderliesten van de VBOK.

Whatsapp kettingbericht

Tijdens de Week van het Leven willen we de ogen van Nederland openen voor het ongeboren leven. Zonder jouw hulp lukt dat niet. Help daarom mee en maak o.a. radioboodschappen mogelijk.

Twitterbericht

Tijdens de Week van het Leven willen we de ogen van Nederland openen voor het ongeboren leven. Help mee en maak o.a. radioboodschappen mogelijk.
1. Klik hier https://www.weekvanhetleven.nl/doneer en maak direct een gift over. (ANBI)
2. Deel dit bericht met anderen.

Bericht voor Facebook / nieuwsbrief / overige social media

Namens de allerkleinsten: hartelijk bedankt!

Tip: kopieer dit bericht ook naar je Whatsapp en andere sociale media, en stuur het naar al je vrienden, bekenden en groepen.

Bericht voor Instagram

Downloadlink video voor Instagram: https://we.tl/b-fL3WUznHm9