28 september 2016

Radio commercial Week van het leven

Radio commercial

Het was al snel duidelijk voor welke campagne gekozen moest worden. Het publiek kon een campagnerichting kiezen voor een radiospot die in de Week van het leven op de radio zal uitgezonden worden.

Met een overduidelijke meerderheid van de stemmen is gekozen voor concept '1:7 Facts of Life'. Kees van der Staaij sprak hierover in het programma Dit is de Dag.

De radio commercial is al opgenomen. Helpt u ons om deze veelvuldig uit te kunnen zenden?

Doneren kan hier

Uur van licht

De SGP organiseert in de 'Week van het leven' een 'Uur van licht'. Het ‘uur van licht’ zal plaatsvinden op DV dinsdagavond 8 november. Op deze avond willen wij het Plein, gelegen voor de Tweede Kamer in Den Haag, vol zetten met 30.000 waxinelichtjes. Deze lichtjes staan symbool voor de kinderen die er niet mochten zijn. Ook denken we bij deze actie aan de vrouwen die een abortus ondergingen. Vaak lijden zij aan het feit dat ze er met niemand over kunnen praten. Of spijt hebben omdat hun omgeving hen onder druk heeft gezet.
Het ‘uur van licht’ zal daarom worden georganiseerd door vrouwen. Kortom: een actie van vrouwen voor vrouwen.

Ben jij een vrouw en wil jij meehelpen met het ‘uur van licht’? Dan kan dat! Wij zijn op zoek naar 100 vrouwen die samen met ons op dinsdagavond 8 november de waxinelichtjes aan willen steken. Elke deelnemer krijgt 300 lichtjes uitgereikt om aan te zetten. Let op; er is slechts ruimte voor 100 vrouwen.

Meld je snel aan

Week van het leven

Uur van licht is onderdeel van ''Week van het leven''

Doneren kan hier